اطلاعیه شماره ۲؛

علاقه مندان شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی پس از ضبط ویدئوهای خود می‌توانند آن را در سامانه جشنواره کتابخوانی رضوی بارگزاری یا به شناسه iranplir@ در پیام‌رسان سروش ارسال کنند.

با تمدید مهلت شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سوی دبیرخانه این جشنواره تا ۱۰ مردادماه ۱۳۹۷، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در بخش مجازی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همچنان فرصت دارند تا پس از دریافت منابع این بخش از طریق یکی از کتابخانه‌های عمومی کشور و یا ثبت در سامانه جشنواره کتابخوانی رضوی (razavi.iranpl.ir)، به معرفی کتاب‌های خوانده شده و یا خوانش جذاب‌ترین بخش‌ یکی از کتاب‌ها بپردازند.

علاقه مندان پس از ضبط ویدئوهای خود می توانند آن را در سامانه جشنواره کتابخوانی رضوی بارگزاری یا به شناسه iranplir@ در پیام‌رسان سروش ارسال کنند.

گفتنی است ر رده سنی کودک (۴ تا ۱۱ سال) کتاب‌های «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی از انتشارات به‌نشر و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب از نشر جمکران با موضوع داستان‌هایی از زندگی امام رضا(ع) و در رده سنی نوجوان (۱۱ تا ۱۷ سال) کتاب‌های «مسافر هشتم» با موضوع امام رضا(ع) و «کاش تو را می‌دیدم» با موضوع حضرت معصومه(س) نوشته مژگان شیخی از نشر قدیانی، به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.







طبقه بندي: اخبار کتابخانه،
امتياز : :: نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0
تعداد بازديد مطلب : 69

[ یکشنبه 08 اردیبهشت 1398 ] [ 10:43 ] [ محمد سلامی ]

[ نظرات (0) ]